Τετάρτη 19 Οκτωβρίου 2016

Τιμόν & Πούμπα, δυο καρτούν τόσο μα τόσο αληθινά




Ο Τιμόν έλαβε 1312 ψήφους. Ο Πούμπα ήρθε δεύτερος, με 1308. Έκαναν και οι δύο μια άψογη προσυνεδριακή ”εκστρατεία”. Είπαν μερικές λέξεις και όλα τα πουλιά του δάσους, τριγόνια, τσίχλες, τσαλαπετινοί και παγόνια έσπευσαν να τους συμπαρασταθούν με την ψήφο τους, να δείξουν την “αλληλεγγύη” τους, όπως ονομάζει την αγάπη του Απόστολου Παύλου, ο Τιμόν, ρευστοποιώντας την σε άμεσο πολιτικό αποτέλεσμα. Χαχούνα ματάτα!
Ο Τιμόν όταν είναι με τους Ευρωπαίους ομολόγους του είναι σαν βρεγμένη γάτα. Ακόμη κι αν φόραγε αυτό το χρωματιστό, φάσες-φάσες, κασκόλ πάλι δεν θα άλλαζε τίποτα. Όταν όμως γυρνάει στην Ελλάδα και βρίσκεται ενώπιον “συντροφικού” ακροατηρίου γίνεται ένας άλλος Σίμπα-το λιοντάρι! Ο οίστρος τον καταλαμβάνει και βγάζει λόγους πύρινους και εμπνευσμένους. Ενίοτε δε βγάζει και ανακοινώσεις, ηγετική φυσιογνωμία των “53”γαρ.

Στην τελευταία ανακοίνωση πριν το συνέδριο, τι μας είπαν, ο Τιμόν σε ρόλο Σίμπα και τα άλλα πενήντα δύο θηρία της ζούγκλας που θέλουν να φάνε μέχρι κοκαλάκι τον καπιταλισμό και να μην αφήσουν τίποτα; Μας είπαν, πως αν εκβιαστεί κι άλλο η Κυβέρνηση από τους “Ευρωπαίους Εταίρους” τότε πρέπει να παραιτηθεί! Κατά λέξη: «Είναι σαφές, λοιπόν, ότι αν συνεχιστούν οι εκβιασμοί και τα πραξικοπήματα από τους «δανειστές», προτιμάμε να πέσουμε αντιστεκόμενοι ηρωικά από εσωτερική ή εξωτερική τρόικα και όχι ταπεινωτικά από την ίδια την κοινωνία». Είπαν, δηλαδή, στους Ευρωπαίους Εταίρους και στους Έλληνες Εταίρους των Ευρωπαίων Εταίρων, ότι αν θέλετε να πέσει η Κυβέρνηση δεν έχετε παρά να την εκβιάσετε ακόμη λίγο. Εμείς που θεωρούμε ότι η Κυβέρνηση δεν είναι αυτοσκοπός (αλήθεια ποιος είναι ο σκοπός ενός κόμματος αν δεν είναι η Κυβέρνηση; Μήπως τότε το κόμμα είναι...συνδικάτο ή ΜΚΟ;) θα σας βοηθήσουμε όσο μπορούμε και ήδη σας βοηθάμε δείχνοντας τι πρέπει να κάνετε.
Προσδιόρισαν επιπλέον ποιο είναι το “ηρωικό” και ποιο το “ταπεινωτικό”. “Ηρωικό”, κατά τον Τιμόν και τον Δρίτσα, είναι “να την κάνεις” με ελαφρά πηδηματάκια αφού πρώτα “έχεις κάνει νόημα” στους αντιπάλους πώς να ρίξουν την κυβέρνηση, αφού έχεις ρίξει την κυβέρνηση και λίγο πριν την υποτιθέμενη αρνητική ψήφο του λαού. Γιατί υποτιθέμενη είναι η ψήφος τους λαού μέχρι ν' ανοίξουν οι κάλπες και μη νομιμοποιείτε εσείς, “από μέσα”, την πάγια πολιτική του Συστήματος να κυβερνάει με τις δειμοσκοπήσεις και με τους δειμοσκόπους. Κι όλα αυτά, λες και δεν θα βρεθεί το κόμμα, ούτως ή άλλως, στις αμέσως επόμενες εκλογές, ενώπιον του λαού και δεν θα εισπράξει τότε την ταπείνωση, όλη μαζί, και για την αποτυχία και για την υποκρισία.
Τέτοιας ολκής η πολιτική σκέψη του μαρξιστή οικονομολόγου Τιμόν, των 53 και των 1013 που αναγνώρισαν στο πρόσωπό του τον πολιτικό τους ηγέτη(!)

Από του βήματος του συνεδρίου δε, απηύθυνε χαιρετισμό στον Πούμπα και τον υποστήριξε στην αντιπαράθεση με την Εκκλησία. Είναι και ο Τιμόν της “επαναστατικής” άποψης ότι το κράτος πρέπει να αποφασίζει μόνο του για την Παιδεία χωρίς την ανάμιξη της Εκκλησίας. Την επόμενη στιγμή δηλ που προσδιόρισε επ' ακριβώς πώς η μέσα και η έξω τρόικα μπορούν να καθορίσουν και να αποφασίσουν ποια κυβέρνηση θα έχουμε, εκείνος σκίζει το...κασκόλ του για να μην συναποφασίζει η Εκκλησία με το κράτος ποια Παιδεία θα έχει ο λαός(!) Αφού έχει ξεσκιστεί να συναποφασίζει με την τρόικα για τα πάντα, τώρα μας κάνει τον δύσκολο στις...συναποφάσεις για την Παιδεία. Είναι αυτό που λέει ο Βάρναλης στην “Αριστέα”...”αφού ξεσκίστηκε βαθειά, αφού ξεσκίστηκε παντού, ναζιάρα και καμωματού, μας κάνει το κορίτσι πια”.
Για τα γούστα και για τα χρώματα του κασκόλ ή του καλσόν του Τιμόν δεν μας πέφτει κουβέντα. Για την “μαρξιστική” σκέψη όμως μας πέφτει λόγος και αναφωνούμε:
Ω μεγάλε μαρξιστή, δεν ξέρεις ότι “οι ιδέες όταν διαχέονται στις μάζες γίνονται υλική δύναμη”; Δεν καταλαβαίνεις ότι ακόμη κι αν αποφασίσει το κράτος, ο Λιάκος δηλ., σήμερα, οι μάζες θα αποφασίσουν αύριο, στις κάλπες, συνυπολογίζοντας όλα τα κατορθώματα, Τιμόν και Πούμπα μαζί; (Ο Λιάκος που “δεν είναι πολιτικός” κι είναι “σύμβουλος” θα την γλιτώσει και θα γυρίσει στον αγώνα για την υπεράσπιση του “ARB” απέναντι στο Νίκο Κοτζιά). Δεν καταλαβαίνεις ότι ακόμη κι αν το σχολείο βγάλει πολίτες και όχι πιστούς όπως επιθυμεί ο Πούμπα, αυτό θα γίνει στην επόμενη γενιά και εν τω μεταξύ η τωρινή γενιά που έχει μεγαλώσει πιστεύοντας και μη ερευνώντας (αλήθεια, αν ισχύει αυτό γιατί εσείς βρισκόσαστε στην κυβέρνηση, μόνο άθεοι σας ψηφίσανε;) θα σας ταράξει στην ταπείνωση μέχρι ν' απέλθει του κόσμου τούτου; Την Εκκλησία μπορείς να την εξαιρέσεις για να μην αποφασίζει ο Νικόλαος Μεσογαίας με τον Αντώνη Λιάκο, τον Νικόλαο Μεσογαίας πώς θα τον εξαιρέσεις από την κοινωνία και τις συναποφάσεις που θα λάβουνε μαζί;

Παρόμοια δήλωση, με τον Τιμόν, έκανε και Πούμπα. Εκείνου τα διαβάσματα είναι περισσότερο προς το νουάρ οπότε έκανε λόγο για “δολοφονίες χαρακτήρων”, έτσι ονόμασε τις αντιδράσεις εναντίον των απόψεών του, ενοχοποιώντας την όποια κριτική και εξομοιώνοντάς την με την συκοφαντία.
Τις προηγούμενες μέρες, όχι πολύ μακριά από το συνέδριο για να ξεχαστεί κι όχι πολύ κοντά για να μην προλάβουμε να το προσέξουμε, ο Πούμπα, με μια εκπληκτική πιρουέτα για φακόχοιρο, κατάφερε να αναρριχηθεί, από την 23η θέση, στη 2η θέση των “επιτυχόντων” στη ΚΕ.
Μεταξύ άλλων είχε καταγγείλει την Εκκλησία συνολικά ότι συνέβαλε στην ηθική έκπτωση τηςκοινωνίας!!!
Τι σημαίνει αυτό το “συνέβαλε στην ηθική έκπτωση της κοινωνίας”;
Σημαίνει:
  1. Ότι θέλει να καταχωρήσει την Εκκλησία σαν εχθρική και φθοροποιό προς την κοινωνία οντότητα, κάτι σαν τους καναλάρχες, πχ, και τη διαπλοκή. Ήγουν, θέλει να "δολοφονήσει τον χαρακτήρα" της Εκκλησίας!!!
  2. Ότι θέλει να αναγορεύσει τον εαυτό του τιμητή μιας τέτοια οντότητας σαν την Εκκλησία και μάλιστα ικανό τιμητή, έχοντα την εξουσία τιμητή, να την βγάλει έξω από την κοινωνία.
  3. Ότι θέλει να αφαιρέσει έναν παράγοντα “έκπτωσης της ηθικής” της κοινωνίας, άρα να την ηθικοποιήσει ξανά. Εδώ είναι και το πλέον επικίνδυνο σημείο: Ένας πολιτικός, που πήρε 1308 ψήφους σε ένα κομματικό συνέδριο 25.000 ψηφισάντων (αλήθεια πόσους ψήφους πήρε στις εκλογές;) θεωρεί ότι στις αρμοδιότητές του περιλαμβάνεται και η ηθική ανύψωση της κοινωνίας(!) Η πολιτική, δηλ., αφού τα έκανε όλα ρόιδο με τις αρμοδιότητές της, θα επεκταθεί τώρα και στους άλλους πυλώνες που συγκροτούν κουτσά στραβά την ύπαρξη των Ελλήνων, στην Εκκλησία και στην Παιδεία, για να τους επιβάλλει την δική της εκδοχή της ηθικής και της μεθόδου ανύψωσης της ηθικής(!) Και δεν είναι μόνο αυτό, το ότι πάει, δηλ., ο Πούμπα να βάλει χέρι πολύ μακριά από τα χωράφια του και τα..κιλά του. Πάει να βάλει χέρι και στο ίδιο του το κόμμα και, ακόμα χειρότερα, στις συμμαχίες του κόμματός του. Στο κόμμα του βάζει χέρι γιατί θέτοντας τόσο “προωθημένους στόχους” και ανοίγοντας μέτωπα, στενεύει την κοινωνική βάση που το στηρίζει. Εγώ, πχ, που υποστηρίζω και ψηφίζω τον ΣΥΡΙΖΑ μετά το Δειμοψήφισμα, όχι μόνο αντιτάσσομαι σε τέτοιες μεθοδεύσεις αλλά “θα σας βγάλω και τα μάτια” αν είναι να τις υιοθετήσετε σαν κόμμα και να ρυμουλκήσετε την κυβέρνηση εκεί που θα ηττηθεί σίγουρα. Ακόμη, ο Πούμπα, πάει να βάλει χέρι και στις συμμαχίες του κόμματος, συμμαχίες που μόνο χάρη σ' αυτές μπορεί και κυβερνάει ο ίδιος σήμερα. Όλοι αυτοί που συμμαχούν μαζί του δεν έχουν τις ίδιες αντιλήψεις με τον Πούμπα για την ηθική ανύψωση της κοινωνίας και δεν είναι καθόλου ηθικό ο Πούμπα να τους αγνοεί, να τους ποδηγετεί και να τους καπελώνει. Όπως θέλετε το κόμμα σας, και πολύ σωστά θέλετε, να μην είναι παράρτημα της κυβέρνησης, οφείλετε να προστατεύετε και να περιφρουρείτε την κυβέρνηση ώστε να μη γίνει παράρτημα μιας φατρίας, ενός κόμματος, μιας πλειοψηφικής πολιτικής πλατφόρμας που σκοπό έχει την απόκρουση των μνημονίων και την παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας. Τίποτα λιγότερο και τίποτα περισσότερο!
Ο Πούμπα, από τα νιάτα του, υπήρξε εχθρός θανάσιμος του Στάλιν αλλά τώρα, στα γεράματα, είναι έτοιμος για υιοθεσία από τον Ζντάνωφ. Αντί να απαντήσει στην κριτική πυροβολεί τους κρίνοντες ισχυριζόμενος ότι πρόκειται για...αυτοάμυνα. Ο Λιάκος κάτι ξέρει απ' αυτά. Είναι η “αναθεωρημένη” μέθοδος για να προσεγγίζεις την ιστορική αλήθεια(!) Δεν χρειάζεται να εξετάσεις τι λέει κάποιος αλλά ποιος είναι αυτός ο κάποιος που το λέει. Θυμόσαστε τη σειρά του Σκάι για το 1821; Που βάλανε Βερέμης, Ράμφος, Πορδοσάλτες και Σια, τον Μέγα Πέτρο Γεώργιο Μπαλζάκ Τατσόπουλο να “δολοφονεί τους χαρακτήρες” των ηρώων εκ του ασφαλούς και εκ των υστέρων; Κάπως έτσι. Γυρνάμε τη συζήτηση στον “αφηγητή” για να βγάλουμε συμπέρασμα για το “αφήγημα”. Κανένα πρόβλημα....Χαχούνα ματάτα! Γιατί μπορεί να διαφωνούν όλοι αυτοί για το πώς θα γίνει η δουλειά αλλά δεν διαφωνούν καθόλου για τη δουλειά που πρέπει να γίνει. Όπως λέει ο Πούμπα: Το σχολείο πρέπει να είναι....κοσμικό, δημοκρατικό, ανεξίθρησκο, ουδετερόθρησκο!
Ο Πούμπα, με γεμάτο το στόμα, λέει “κοσμικό” και νομίζει πως ξεμπέρδεψε. Νομίζει ότι οι μη ερευνόντες τας γραφάς δεν θα ερευνήσουν και τις δικές του και δεν θα καταλάβουν τη διανοητική λαμογιά που υποκρύπτουν.
“Κοσμικό” θέλει να είναι το σχολείο και ο Ανδρέας Ανδριανόπουλος και γι' αυτό έσπευσε να τον στηρίξει. Ένα μεγάλο μέρος, για να μην πω όλος, του ΠαραΠοτάμιου χώρου είναι λαύρο υπέρ του κοσμικού σχολείου και κατά όλων όσων έχουν σχέση με την Ορθοδοξία. Για τον Προτεσταντισμό δεν θα έλεγε κανείς το ίδιο. Είναι κει το αιλουροειδές ο μαστρο-Στέλιος που φυλάει τα περάσματα, γεντέκι του Αλαφούζου και του Πορδοσάλτε, έκπαλαι. Ο Καμίνης, ο Μπουτάρης και οι συν αυτοίς που έδρασαν σαν το προσωπείο του Σαμαρά στο Δειμοψήφισμα είναι υπέρ του “κοσμικού” σχολείου. Η Διαμαντοπούλου και οι “διεθνείς συμβάσεις” είναι επίσης υπέρ του “κοσμικού” σχολείου(!) Αυτό το τελευταίο το είπε ο ίδιος ο Πούμπα στη Βουλή αμέσως πριν και αμέσως μετά από τις κορώνες για μη συναπόφαση με την Εκκλησία(!) Τέτοιας ολκής πολιτική σκέψη ο μπαρουτοκαπνισμένος στις συνεδριάσεις του “Ρήγα Φεραίου” ανανεωτής της Αριστεράς(!) Ομολόγησε δηλ., ότι η πολιτική που εφαρμόζει είναι συνέχεια της πολιτικής Διαμαντοπούλου και των “διεθνών συμβάσεων”!!! Αν αυτό βουλώνει το στόμα της Φώφης, εμάς μας λύνει τα χέρια...για τα σχετικά φάσκελα και το ανάλογο “μπούλινγκ” κατά του φακόχοιρου της καθ' ημάς ζούγκλας.

Τώρα που δείξαμε ότι το “κοσμικό σχολείο” δεν είναι ούτε πολιτική του Πούμπα αλλά και ούτε δική του απόφαση ας δούμε μερικά ακόμη πράγματα για το “ουδετερόθρησκο”, το “ομολογιακό” και τα τοιαύτα.
  1. Είναι λέει “ομολογιακό” μάθημα τα θρησκευτικά. Εννοεί ότι η Ιλιάδα και η Οδύσσεια πρέπει να υποστούν ανάλογης μεταχείρισης;
  2. Η ελληνική μυθολογία η οποία δεν διδάσκεται εκ παραλλήλου με την ινδική και την αιγυπτιακή, μπορεί κάποια στιγμή να θεωρηθεί “ομολογιακή” και “από άμβωνος” οπότε να έχουμε πρόβλημα που δεν διδάσκουμε την μυθολογία της νεωτερικότητας, ήτοι τον Χάρη Πότερ σε όλες τις εκδόσεις του;
  3. Ο Ησίοδος, ο Οβίδιος, ο Όμηρος και τόσοι άλλοι αρχαίοι συγγραφείς που μανιωδώς όλο με τους θεούς ανακατεύονται, συνομιλούν και εμπνέονται είναι από εκείνους που διαμορφώνουν πολίτες ή από κείνους που διαμορφώνουν πιστούς; Όποιος τους διαβάσει προς τα πού κινείται; Προς το “ερευνάτε τας γραφάς” ή προς το “πίστευε και μη ερεύνα”;
  4. Θέλουν, λέει, να μάθουν τα παιδιά όλες τις θρησκείες και μετά να αποφασίσουν. Μήπως πρέπει τα παιδιά να παραμείνουν μουγκά μέχρι να αποφασίσουν τη γλώσσα της αρεσκείας τους; Ή μήπως δεν πρέπει τα παιδιά να τα ταΐζουμε μέχρι να μάθουν μόνα τους αν τους αρέσει ο μπακαλιάρος σκορδαλιά ή το χάμπουργκερ; Μήπως δεν πρέπει να τους φοράμε παντελονάκια και φουστανάκια για να έχουν την επιλογή του φύλου όπως διάβασα τις προάλλες πως θα κάνουν σε κάποια σχολεία της Αγγλίας;

Συμπέρασμα:

  1. Η τρόικα είναι υπαρκτή και είναι όντως τρόικα. Μία του εξωτερικού, μία του εσωτερικού και μία τους “εσωτερικού” του ΣΥΡΙΖΑ. Και οι τρεις φάλαγγες βαδίζουνε χώρια αλλά χτυπάνε μαζί! Απλώς η μία, εκείνη του “εσωτερικού”, έχει άλλο ρόλο και συνεπώς τα χτυπήματά της είναι ιδιόμορφα. Η ύπαρξή της “δικαιώνει” τους απ' έξω, από τον κυρ-Σταύρο Τσουτσουλομύτη μέχρι το ΦωφηΠασόκ και τον Αμβρόσιο. Η ύπαρξη των απ' έξω “δικαιώνει” τον Τιμόν, τον Πούμπα και όλα τα θηρία της ζούγκλας. Έτσι στήνεται το “Τζουμάντζι”! Όλοι συμπαίκτες, όλοι θύτες, όλοι θύματα! Χαχούνα ματάτα. Την τακτική της θα μπορούσαμε να την ονομάσουμε “δια του αρραβώνος”(!) Πλειοδοτούν σε επαναστατιλίκι, σε βερμπαλισμούς και κάθε είδους κουραφέξαλα για να ρυμουλκήσουν την Αριστερά εκεί που δεν μπορεί ν' αντισταθεί, εκεί που θα έχει τους λιγότερους συμμάχους, εκεί που χρυσάφι θα πιάνει και σκατά θα γίνεται. Ταυτόχρονα επιδιώκουν να σώσουν το πολιτικό τους προφίλ, τον “χαρακτήρα” όπως πολύ διαφωτιστικά ονόμασε ο Πούμπα, αφού νομίζουν ότι όλοι εμείς τρώμε κουτόχορτο. Θα σώσουν τον πολιτικό τους χαρακτήρα όπως και όσο τον έσωσε και ο Λαφαζάνης ή η Ζωή(!)
  2. Ο Πούμπα, ο Τιμόν και οι ρέστοι σκοπίμως ανέβασαν τους τόνους πριν το συνέδριο για να εξασφαλίσουν την ισχυροποίησή τους μέσα στο κόμμα και μετά να προβοκάρουν την κυβέρνηση και σε θέσεις πολιτικές και σε θέσεις υπουργικές. Επιδιώκουν, δηλαδή, Τιμόν και Πούμπα μαζί, α) να καταχωρήσουν ότι οι θέσεις τους είναι θέσεις τους κόμματος, και της κυβέρνησης κατ' επέκτασιν, β) να κατοχυρώσουν τις υπουργικές τους θέσεις στην κυβέρνηση, θεωρώντας ότι είναι δύσκολο στον Τσίπρα να τους ...ανασχηματίσει! Δείτε τι δήλωσε ο Πούμπα την επαύριο του συνεδρίου. Δείτε ποιοι είναι οι 53 και θα καταλάβετε γιατί σηκώνουν τους τόνους.
  3. Στον ΣΥΡΙΖΑ και πολύ περισσότερο μέσα στην Κυβέρνηση διεξάγεται μάχη για την ταυτότητα και την κατεύθυνση της πολιτικής. Όσοι αγαπάνε τον τόπο πρέπει να πολιτεύονται έτσι που να ενισχύονται οι εθνικοαπελευθερωτικές τάσεις, οι τάσεις για ένα πατριωτικό δημοκρατικό μέτωπο, και να απομονώνονται οι τάσεις που ανοιχτά προβοκάρουν αυτόν τον σκοπό. Ο ΣΥΡΙΖΑ και κάθε κόμμα, τώρα περισσότερο από ποτέ, δεν είναι μονολιθικοί σχηματισμοί και η πάλη που διεξάγεται μέσα στις γραμμές τους δεν είναι άσχετη με εκείνη που διεξάγεται έξω από τις γραμμές τους. Αν κάποιος δεν το λαμβάνει αυτό υπόψη γίνεται ίδιος με τον Πούμπα που καταδικάζει στο νυν, όλη την Εκκλησία, για όλες τις αμαρτίες της, όλα τα χρόνια της ύπαρξής της! Εμείς όμως όλοι ασχολούμαστε με την πολιτική όχι για να περιγράφουμε απλώς τα πράγματα αλλά για να τα αλλάζουμε... Εξέχουσα θέση στον αγώνα αυτό κατέχουν οι Αριστεροί! Οι πραγματικοί Αριστεροί! Ελπίζω να έχουν διασωθεί μερικοί, και στον ΣΥΡΙΖΑ και στην Κυβέρνηση.
  4. Τέλος μια πρόταση για την Εκκλησία και προσωπικά για τον Μακαριότατο πατέρα Ιερώνυμο.
Την καταθέτω με όλο το σεβασμό και την ταπεινότητα που αρμόζει στο πρόσωπό του και ως ιερωμένου και ως δάσκαλου και ως ανθρώπου που αγαπάει τον Τ(ρ)όπο του.
Κατηγορούν την Εκκλησία ότι ανακατεύεται με την πολιτική και ότι αυτό είχε και έχει ολέθριες συνέπειες στο παρελθόν και στο παρόν. Δεν έχουν πάντοτε άδικο.
Για να λυθεί μια και καλή αυτό το πρόβλημα αλλά και για να ξεδοντιαστούν όποιοι κερδοσκοπούν πάνω σ' αυτό το πρόβλημα από όλες τις παρατάξεις, οι προκαθήμενοι ιεράρχες ας ηγηθούν μιας πανεθνικής εκστρατείας παραίτησης!
Παραίτησης από τα πολιτικά δικαιώματα των κληρικών, εγγάμων και αγάμων!
Ναι, νομίζω ότι είναι κορυφαία πατριωτική στάση, πραγματικά επαναστατική, άκρως χριστιανική και ορθόδοξη. Οι κληρικοί είναι πολίτες των τριών πόλεων. Της μικρής, της μεγάλης και της Άνω Πόλεως. Είναι, λένε οι σοφοί, σαν ένα σπίτι με τρία δωμάτια. Πιο πολύ όμως μένουν στην Άνω Πόλη, εκεί είναι η κλήση και η κλίση τους. Ας παραιτηθούν λοιπόν από το δικαίωμά του εκλέγειν και του εκλέγεσθαι στις άλλες δύο πόλεις. Τι να τα κάνεις τα “χρόνια πολλά” όταν έχεις το “Χριστός Ανέστη”! Ας “καταθέσουν τα εκλογικά τους βιβλιάρια”, αφού και αυτοί σκανδαλίζονται και άλλους σκανδαλίζουν. Είναι η μικρότερη θυσία που θα μπορούσαν να κάνουν μπροστά στις άλλες που έτσι κι αλλιώς συνεπάγεται το σχήμα τους.
Μια τέτοια ενέργεια δεν θα άφηνε μόνο άλαλα τα χείλη των ασεβών αλλά θα συνέπαιρνε όλο τον λαό ακόμη και τους μη πιστεύοντες. Θα ήταν μια πράξη σθένους (όχι ισχύος) και παλληκαριάς (όχι ανέξοδης επίδειξης) χωρίς τα βλάπτει κανέναν άλλον. Μόνο όφελος θα προκύψει για την Εκκλησία και την Πατρίδα.


Γιώργος Μιλτ. Σαλεμής

19 Οκτωβρίου 2016






Ενισχύστε την έρευνα και τη διάδοση της Ιστορίας της μικρής πατρίδας

Οι τελευταίες αναρτήσεις

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αρχειοθήκη ιστολογίου